2009-09-20

Vårt sovrum börjar ta form. Vi håller på att göra om lite för att få en lugnare känsla här inne. Vi har tre bokhyllor som är fulla med böcker och pärmar, vilket ger ett stökigt intryck. Men nu jag vi köpt vitt tyg och idag ska vi köpa något att hänga upp det i, sen är det bara att sy. Tror det kommer bli kanonbra. Vi var på IKEA i fredags och gjorde ett fynd. Vi tänkte köpa nya papplådor att ha extra kuddar och täcken i (framför fönstret), men kom över en fin förvaringsmöbel istället. Den var nedsatt mer än halva priset men när vi skulle hämta den var den slut... Men vi fick köpa visningsexemplaret för halva halva priset istället :-) Nu sitter jag på möbeln som vi lagt en fårskinnsfäll på och två kuddar, riktigt mysigt faktiskt. Eller vad säger ni? Lägger in fler bilder när hela sovrummet är klart. Allt väl!

2 kommentarer:

Kristin sa...

Den förvaringsbänken har vi med, fast i köket och i den har vi kattens alla saker. :-)

syster sa...

Men du var det händer grejer hos er, jag kommer inte att känna igen mig när jag kommer ;) KRAMAR I MASSOR!