2009-12-30

Jag sitter på jobbet, vi har det väldigt lugnt så här under mellandagarna. I måndags var det så lugnt att jag bara jobbade en timme och kompade ut resten av dagen :-) Idag stänger jag - det är ju lite segt eftersom jag ska åka söderut efter jobbet. Men å andra sidan har jag väl ingen stress, nyårsafton är ju inte förrän imorgon :-) Nyårsafton firas traditionsenligt med gänget i Falköping, i år ska vi vara hemma hos Ilma och Jonas, jag ser verkligen fram emot tillställningen. På nyårsdagen far vi vidare till Skåne, det ser jag också fram emot. Sen är det Stockholm och vardag igen. Tiden går fort när man har roligt! Jag är så nöjd med julen hemma hos mamma och pappa, kunde inte ha varit bättre - möjligtvis lite längre bara. Vill gärna ut i spåret och testa min julklapp också - längdskidorna. Vi hörs, hejhopp!

Inga kommentarer: