2010-01-06

Idag har jag, Lina och Christian varit och fikat på Café 60 inne i stan, det var mysigt och gott. Den varma chokladen var välbehövd med tanke på kylan. Efter fikat bar det av hemåt igen och efter det har det inte blivit mycket gjort. Jag tog ett bad för att värma min frusna kropp, annars har jag mest slappat - vilket jag ju iofs gjorde i badet också - Jag hade tänkt rensa lite och fixa, men jag kom bara till att sortera tvätten från igår och diska :-) Det är lätt att bli förslappad när man är ledig. Visst är det härligt att vara ledig, men rutinerna som kommer i och med att jobba tycker jag trots allt om. Imorgon är det planeringsdag på jobbet, sen på kvällen ska jag hem till Emma och fika. Nu ska jag lägga mig och läsa. Har just börjat med "Prins Annorlunda" som handlar om en familj som får ett barn med Downs syndrom. Bilden är från förra vintern i Bruksvallarna, en av alla fina dagar vi hade när vi var lediga. Nu längtar jag efter längdskidåkning på fjället. God natt och sov gott kära bloggläsare!

Inga kommentarer: