2011-08-03

Jag läser mycket på semestern (Tre och en halv bok nu i Turkiet). Oftast köper jag pocketöcker men det är ju bättre att låna på biblioteken med tanke på miljön. Men eftersom böckerna redan är köpta kan jag ju ge bort dem, kanske till dig?. Är det någon du vill läsa? Kommer att lägga upp fler böcker senare också - har ett lager hemma som redan är lästa och kan komma till bättre nytta. Kanske har du någon bok som du redan läst och gärna ger vidare till mig? ;) Om du är sugen på någon av dessa, skriv en kommentar.

Dessa är färdiglästa - välj och vraka!
Denna läser jag nu - jag blir nog klar ikväll ;)

6 kommentarer:

Sara sa...

Vilken bra idé att ge bort bcker som man läst. Ibland läser jag om mina pocketböcker, men oftast hamnar dom ju bara i hyllan! Baddaren skulle jag gärna läsa, men har redan tre nyköpta böcker här som ska läsas, och min lästid är lite begränsad minst sagt :p

Underbara bilder från Turkiet, förstår att ni hade det fantastiskt :) Kram vännen!

Elin sa...

Jag skickar gärna den till dig ändå :)

Kristin sa...

Skulle vilja läsa Min förlorade oskuld. :) Läste precis ut mitt senaste köp. Kanske också skulle ge bort lite pocket. :) Smart!!

weronika sa...

Vad härligt att fler tycker om att läsa böcker nu för tiden!

Elin sa...

Sara - jag kommer förbi med Baddaren till dig, onödigt att skicka - trevligare att träffas ju!
Kristin - Jag skickar den till dig... Maila mig din adress.
Weronika - visst är det :)

Kajsas skolklass sa...

Jag vill gärna ha en bok! Vilken bra idé att ge bort böcker i bloggen.. Jag kanske ska ta och apa efter.. ;)