2013-03-16

Korg till leksakerna

Redan nu har Nils en hel del leksaker, nallar och böcker. Jag har funderat på det där med förvaring av dessa. Förra veckan var jag hemma hos Anna och såg att de hade en superfin gammal korg till leksakerna. Igår kom jag och tänka på den där korgen och började leta på Blocket... Jag letade även upp ett antal Second hand-butiker i närheten för att åka och spana runt. Medan jag googlade kom jag in på ReFurn (Grymt ställe, kolla upp det) och hittade min korg där. Bokade den och packade in mig och Nilsen i bilen och styrde mot Hammarby sjöstad. 200 kronor fattigare men en otroligt fin korg rikare. Idag sydde jag ett "fodral" till den så Nils inte sticker sig på eventuella vassa delar. Fin va? Galet nöjd - jajamen!


2 kommentarer:

Louise Andersson sa...

Otroligt fin Elan! Ska genast kolla in länken:)

Anonym sa...

Hej! Visste inte att du bloggade. :)
Vad lustigt, den ser ju precis likadan ut. Vet du att jag sov faktiskt i den när jag var bebis och likaså gjorde Ludvig! Först hade faktiskt min moster den. Jag tog bort tyget inuti den, men nu när jag ser vad fint du gjort blev jag sugen på att sy ett nytt till vår.
Trivs Nils i vagnen?
Kram, Anna