2009-09-30

Det är skönt att promenera. Ikväll har det återigen blivit en lång runda. Det är så skönt i kroppen efter en lång prommis tycker jag. Det är också bra tanketid under en dryg timmes promenad. Idag funderade jag på livet, låter djupt men det är behöver det inte vara. En tanke som kom upp idag var "Var kommer jag befinna mig i livet om ett år, om två år och om tre år?" Vet inte riktigt om jag kom fram till något, men det är roligt att fundera - gör det samtidigt som du promenerar, så blir det både nyttigt för kroppen och knoppen. Det är mitt tips idag! Thats it!

3 kommentarer:

Jeppe sa...

Det var ingen dålig tur igår heller... :D Mysigt!

Nu är du på jobbet och kan snart åka hem till Bergvik. Saknar dig redan! Älskar dig.

en längtande syster sa...

Jag tycker ni ska ha flyttat lite mer norr ut och gift er och att du kanske har en bebis i magen :)

Anonym sa...

Visst är det bra att fundera! Ibland får det vara djupt och ibland lite mer ytligt :).

Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs på jobbet! Kram/Emma