2009-11-10

Ännu ett inlägg om tiden... Det är redan tisdagkväll, jag har varit på pedagogisk dokumentationskurs på förmiddagen, jobbat en sväng och sen varit på teckenkurs. Vissa dagar är långa, ja som idag eller som igår då det var möte efter jobbet. Men jag har ändå varit duktig, igår promenerade jag och Emma som vanligt och idag har jag tränat jympa på Friskis, det ni! Nu är det bäst jag går och lägger mig så jag är pigg imorgon - vilket är en helt vanlig arbetsdag - skönt! :) Men tro inte att jag inte gillar mina kurser. De är jättebra, jag lovar! Snart kommer jag börja teckna allt jag säger och bara prata dokumentation, reflektion och lärande, vänta bara! Just det, tack för kommentarerna om frisyr, ni verkar rörande överens :) Jag ska nog besöka en frisör snart, gäller bara att hitta en som jag trivs med... God natt!

1 kommentar:

Jeppan sa...

Du är så duktig Elan, var stolt! :D

Älskar dig