2009-11-12

Jag har tillbringat kvällen i köket, jag har bakat kanelbullar! Det är något som jag verkligen tycker om att göra, det blir dock inte så ofta, vilket kanske egentligen är tur :-) Men jag tycker om att mysa runt i köket, med radion på i bakgrunden och fixa och dona. Mina "hemmafrudrömmar" kanske går i uppfyllelse någon dag, vem vet? Ni vet, baka lite, dricka lite te, läsa lite, blogga lite, handla lite, tvätta lite, träna på dagtid, städa lite och laga lite mat - visst jag tackar ja!

5 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Ja med! :)

Duktiga du, kanelbullar är gott att ha i frysen, så man har nåt omman får främmande. :)

kram kram

Lisa sa...

Jag tar första bästa tåg till dig ;)
KRAMAR

Sara sa...

Åh, gott med bullar, vad duktig du är :) Vi kommer gärna och hälsar på er nån dag, vore roligt att se hur ni bor! Vi kan väl titta på en dag för Rice-dejten också? Knappt 10 dagar till lön ju. Let the countdown begin :p

Vad gör du i helgen? Här verkar det inte hända mycket alls. Kram kram!

Sara och Mr T sa...

Hej hopp!
Du har en liten award att hämta hos mig... :)

Kram kram

emma sa...

Mmmm vad gott det ser ut! Ha en skön söndag :) Kram.