2009-12-05

Jag fick ett par otroligt söta rosa örhängen av Ilma när vi var i Falköping förra gången, återigen tack vännen. Ilma tipsade mig att kolla på smycken på Piffigt, visst tittade jag och vips så hade jag beställde ett halsband. Är ni sugna på fina smycken tycker jag verkligen att ni ska besöka Mirkas sida och beställa något av alla fina smycken hon gör. Det var dagens tips! Vi funderar på soffköp, dricker glöggte och njuter av att bara ha en skön lördag ihop, härligt! Imorgon är en annan dag - andra avdent - andra ljuset ska tändas! Föresten - jag läste klart boken igår - blev nog ungefär fem timmars bokläsning :-) Underbart! Nu är det dags för en ny.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så lite så. Åh vad kul med ett halsband :) Vad var det för affär ni hade besökt som jag fick ett mms på? Ta hand om dig vännen! KRAM ilmis!