2009-12-09

Jag sitter i vår nya soffa med en kopp rött te och bara har det skönt. I söndags bestämde vi oss äntligen. Vi åkte till IKEA och köpte den vi ville ha. Det blev en svart Ektorp med sittpuff som står så det är som en divan eller schäslong, me like! Vi köpte även en ny matta så nu är vardagsrummet så som vi vill ha det - det är så skönt... Efter att ha haft en soffa som är obekväm med rätt hårda och vassa träkanter till att ha en som är så skön att vi nästan inte vill göra annat än att halvligga i den. Kom och känn skillnaden vet ja :-)
En annan sak som inhandlades i helgen är en klänning som jag ska ha på nyår. Jag har funderat lite på kläder och letat lite, men inte hittat något bra. Men så när jag var på stan med Jesper i lördags utan att leta så hittade jag den där svarta med lite guld, jag är nöjd och den sitter kanon! Ett litet smakprov får ni här, men resten kommer på bild efter nyår :-) Nu önskar jag er alla en god natt - jag ska försöka masa mig upp ur soffan och gå och lägga mig!

3 kommentarer:

Linda sa...

Va mysigt ni verkar ha fått det i ert vardagsrum nu. Perfekt att fixa till nu på vintern när man är inne mycket & kan njuta av det.

Ser ut att va en jättefin nyårsklänning som du hittat - kul!

Kram!

Lisa sa...

men du vad fint ni har det nu, riktigt snyggt!
Kramar

Sara sa...

Hej fina du! Ja, det är jag som fotat fågeln. Det var lite motljus så jag trodde inte att det skulle bli nån bra bild, men den blev ju inte så dum :) Tack!

Ser fram emot torsdag, ska bara hitta inspiration att baka eller fixa nåt :) KRAM och hoppas du haft en bra helg!