2010-01-27

Här var det dåligt uppdaterat, det beror på att jag gjort annat än att sitta vid datorn den senaste veckan. Jag och Jeppe hade en superbra helg, vi myste hela helgen med bland annat fika på stan, bio och latsöndag i hemmet - precis som det ska vara. Efter jobbet nu de här senaste dagarna har jag varit så trött, har nästan velat lägga mig vid åtta. Vad beror det på tro? Vintertrötthet kanske - men jag gillar ju vintern, jag gillar ju snö - jag trivdes så bra idag när vi på eftermiddagen gick ut med barnen och lekte i snön som yrde omkring oss - underbart! Men jag ska inte säga annat än att jag gillar att gå in efter utevistelsen också - helst till en brasa, en stor kopp te eller ännu bättre varm choklad :) Mina julklappsskidor står fortfarande oanvända i hallen - när ska de invigas tro - snö finns det ju iaf gott om - har inga bra ursäkter. Nu ska jag nog göra mig klar för sängen - nästan okej nu!

2 kommentarer:

Jeppan sa...

Jag tycker att du ska sluta sega med åkningen och dig ut en gång! Sen blir det mkt lättare.

Kanske inte det allra roligaste att åka med skidor på tbanan men det är det värt.

Pussar kramar

Lisa sa...

Annars kan du ju komma hem och åka! då kan du få sällskap av mig :) KRAM