2010-01-28

Tjoho, snart helg igen, underbart! Tiden springer som vanligt iväg - det är lite jobbigt men ack så skönt när helgen uppenbarar sig:-) Det kommer nog bli en bra helg så som den förra. Imorgon åker jag och Lina till Gunilla och Patrik, och myser med dem. På lördag ska jag och Jesper gå på bröllopsmässan. På söndag spelar Jesper cup, jag ska träna, eventuellt åka skidor och bara ha en skön söndag. Låter det inte som en bra helg? Bjuder på en härlig bild från Malta mitt i vår underbara vinter - visst längtar jag lite till sommaren, främst till det som går att läsa i min och Jeppes blogg. Ha nu en underbar helg kära vänner. Kram!

1 kommentar:

Sara sa...

Det låter som en underbaer helg vännen! Det ska jag också ha :) Sen hoppas jag att vi kan dricka te i nästa vecka. Jag slutar 15 på tisdagen och ca 16:15 på torsdagen. Hur har du det?
Ha en underbar fredag! KRAM