2010-02-01

Vilken bra helg vi har haft! På fredagen var det jobb som vanligt, lite fredagssegt kan man säga. Efter det åkte jag och Lina till Gunilla och Patrik i Uppsala, vi åt gott, spelade spel och bara hade det bra. På lördagen vaknade vi lite så där lagom sega, hasade oss upp och åkte till Nacka och bröllopsmässan, vilken inte var så bra som jag trott, men ändå lite kul att kolla runt och provsmaka godheter... Efter att vi gått på mässan en timme eller två gick vi vidare till Forum Nacka och shoppade lite, vilket var mycket trevligt. Sen åkte vi hemåt med siktet inställt på en myskväll i soffan, dock blev det inte så utan en maffig gospelkonsert med 1300-manna stor kör i Konserthuset :-) Dagen avslutades med ett parti Carcassonne - jag vann! Igår var Jeppe på cup hela dagen och jag tränade, var på stan, köpte resväskor inför London. Jag passade även på att städa lite i köket, nu är det rent bakom spisen också :-) På kvällen blev det såklart Jeppelinmys igen! Underbart! En bra helg helt enkelt!

Inga kommentarer: