2010-02-15

Det är roligt med de olympiska spelen! Jag gillar att sitta i soffan med älsklingen och spana på TV, datorn och Iphone - OS-nördar - javisst! Skönt att vi är lika med det i alla fall. Ikväll har det ju varit fokus på längd (härligt med guld!), vilket är en av mina favoriter under OS, vad gillar du mest att se på? Skidskytte, puckelpist, skidsko, skicross och boardercross är några andra favoriter. Ja, egentligen är allt roligt och spännande! Kommer bli många sena kvällar under detta spektakel :-)

2 kommentarer:

Linda sa...

Min favorit är nog konståkning. Annars är jag inte så värst mycket för OS men min sambo gillar det så jag tittar lite grann när han tittar.

Ja jag kanske kommer tillbaka till VK så småningom. Men just nu känner jag att jag är för lite engagerad för att jag ska få nåt för pengarna jag betalar.

Men du som är medlem i Friskis, gå in på deras community som finns på deras hemsida vetja. Jag heter lindzy där, så kan vi bli träningskompisar.

Absolut - en prommis eller gympapass nån dag.

Matilda sa...

Hej! Vilken fin blogg du har, jättesöt design =). Tack för din peppande kommentar på min VK-blogg. Kram