2010-02-21

Vi har en ny härlig vecka framför oss. Jag har inte tränat på några veckor på grund av en härlig resa till London och lite sjuka... Men nu är jag frisk och på hemmaplan. Har tänkt att simma ett par gånger denna veckan, har ju simhallen 200 meter hemifrån, simmade under en period med Louise för några år sen, så det är dags att ta tag i det igen. Tänker även ta mig till Friskis och styrketräna en eller två gånger under veckan. Låter det inte bra? Jovisst! Jag har TAKK-kurs på tisdag annars är veckan skönt oplanerad - ni vet som jag gillar! Bjuder på några (tyvärr dåliga) bilder från dagen, solsken genom fönstret och översnöade bilar och snögubbar, som vi såg under vår sköna eftermiddagspromenad. Skriver inget om vädret - ni vet vad jag tycker :)

4 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Härliga bilder! Visst är det fint ute nu. :)
Men det vågar man ju knappt säga för risken att bli lynchad. ;)

Jag har börjat simma innan vattengympan men den här veckan vet jag inte hur det blir. Sportlov har vi och då lär simhallen vara invaderad...

Önskar dig och blivande mannen en trevlig vecka!
Kramar

Sara sa...

Simning är ju så härligt! Simmade ett tag i Skövde och det är ju så bra motion. Tror närmaste simhall ligger i Jakobsberg här... Får undersöka det.

Ha en fin dag idag så hörs vi ikväll. Kram!

Anonym sa...

HÄRLIGT!!! Läser att ni ska gifta er! Blir glad så tårarna kommer.
Varmt grattis! Ni blir ett så vackert par det är jag säker på!

Hipp Hipp Hurra!!!

Anonym sa...

Ja! Visst är det härligt med vänner. Hoppas allt är bra med er i kalla Stockholm. Och hoppas att vi ses snaaart! Kram ilma!