2010-02-27

Igår efter jobbet åkte jag till Vällingby för att göra synundersökning - jag ska börja använda linser igen, efter ett ganska långt uppehåll. Efter undersökningen som inte visade så stor skillnad från förra gången gick jag en runda i några affärer, med mig hem kom detta som bilden visar, en bukett tulpaner - jag köper nya varje vecka, denna gång härligt gula - två söta burkar från Åhlens, en otroligt vårig sjal från HM samt en fotfil, nu ska fossingarna bli lena. Efter rundan i Vällingby gav jag mig hem och umgicks med Jeppe i soffan. Idag är vädret under all kritik... plusgrader och dimmigt, kanske att det regnar till och med. Känns som jag bara vill vara inne och mysa hela dagen, men jag ska ta mig iväg till Friskis och styrketräna lite också - det var alldeles för längesen, sen ikväll blir det OS och schlagerhäng med Lina och Christian :-) Ha en fin lördag - det tänker jag ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

♥ kram finaste, Elin. /ilma.